diff options
Diffstat (limited to 'phpBB/language/lang_norwegian/search_stopwords.txt')
-rw-r--r-- | phpBB/language/lang_norwegian/search_stopwords.txt | 290 |
1 files changed, 290 insertions, 0 deletions
diff --git a/phpBB/language/lang_norwegian/search_stopwords.txt b/phpBB/language/lang_norwegian/search_stopwords.txt new file mode 100644 index 0000000000..55ecdb39c1 --- /dev/null +++ b/phpBB/language/lang_norwegian/search_stopwords.txt @@ -0,0 +1,290 @@ +akkurat +aldri +all +alle +alltid +alt +altså +annan +annen +anta +antar +antatt +antok +at +av +bak +bare +begge +blant +ble +bli +blir +blitt +borte +bortenfor +brakt +brakte +bringe +bringer +både +da +de +deg +dei +dels +dem +den +denne +der +dere +deres +derfor +derimot +dersom +dessuten +dessverre +det +din +dit +du +dykk +dykkar +då +eg +ei +ein +einkvar +eit +eller +ellers +en +enda +endelig +enhver +enn +ennå +enten +er +et +etter +etterpå +for +foran +fordi +forutan +foruten +fra +fram +framme +framst +frem +fremme +fremst +frå +få +før +førenn +først +gjennom +gjerne +gjorde +gjort +gjør +gjøre +hadde +han +hans +har +hatt +heller +helst +hennar +hennes +her +hit +hjå +ho +hos +hun +hva +hvem +hver +hverandre +hvilken +hvis +hvor +hvordan +hvorfor +i +idet +ifølge +ikke +ikkje +ille +imot +ingen +innanfor +inne +innefor +inntil +intet +især +ja +jau +jeg +jo +kan +kanskje +kjenne +kjenner +kjent +kjente +korkje +korleis +kort +kortare +kortast +kortere +kortest +kunne +kunnet +kva +kvar +kvarandre +kven +kvifor +lang +langs +langsmed +langt +lenge +lenger +lengst +likedan +likeeins +likeens +likeså +likevel +lite +liten +litt +man +mang +mange +med +medan +meg +meget +mellom +men +mens +min +mot +mye +mykje +må +måtte +måttet +ned +nedafor +nedanfor +nede +nedenfor +nei +nemleg +nemlig +neppe +nettop +no +noe +noen +noko +nokon +nokså +nå +når +ofte +og +også +om +omkring +opp +oppe +oss +ovafor +ovanfor +ovenfor +over +overfor +overse +overser +oversett +overså +på +samme +samsvar +samtidig +sannelig +se +seg +seinare +seint +selv +selvfølgelig +senere +sent +ser +sett +sia +sidan +siden +sikkert +sjelden +sjøl +sjølv +skal +skjønt +skulle +skullet +slik +soleis +som +somme +srass +stor +svær +så +således +sånn +tidlig +til +tilbake +tilslutt +tross +under +ut +utafor +utanfor +ute +uten +utenfor +var +ved +vel +verken +vet +vi +vil +ville +villet +viss +visst +visste +visstnok +vite +vår +være +vært +å +åha
\ No newline at end of file |