akkurat aldri all alle alltid alt altså annan annen anta antar antatt antok at av bak bare begge blant ble bli blir blitt borte bortenfor brakt brakte bringe bringer både da de deg dei dels dem den denne der dere deres derfor derimot dersom dessuten dessverre det din dit du dykk dykkar då eg ei ein einkvar eit eller ellers en enda endelig enhver enn ennå enten er et etter etterpå for foran fordi forutan foruten fra fram framme framst frem fremme fremst frå få før førenn først gjennom gjerne gjorde gjort gjør gjøre hadde han hans har hatt heller helst hennar hennes her hit hjå ho hos hun hva hvem hver hverandre hvilken hvis hvor hvordan hvorfor i idet ifølge ikke ikkje ille imot ingen innanfor inne innefor inntil intet især ja jau jeg jo kan kanskje kjenne kjenner kjent kjente korkje korleis kort kortare kortast kortere kortest kunne kunnet kva kvar kvarandre kven kvifor lang langs langsmed langt lenge lenger lengst likedan likeeins likeens likeså likevel lite liten litt man mang mange med medan meg meget mellom men mens min mot mye mykje må måtte måttet ned nedafor nedanfor nede nedenfor nei nemleg nemlig neppe nettop no noe noen noko nokon nokså nå når ofte og også om omkring opp oppe oss ovafor ovanfor ovenfor over overfor overse overser oversett overså på samme samsvar samtidig sannelig se seg seinare seint selv selvfølgelig senere sent ser sett sia sidan siden sikkert sjelden sjøl sjølv skal skjønt skulle skullet slik soleis som somme srass stor svær så således sånn tidlig til tilbake tilslutt tross under ut utafor utanfor ute uten utenfor var ved vel verken vet vi vil ville villet viss visst visste visstnok vite vår være vært å åha