Subject: Velkommen til {SITENAME} Forum {WELCOME_MSG} I overensstemmelse med COPPA lovgivning er din konto på nuværende tidspunkt ikke aktiv. Print venligst denne besked og få dine forældre eller værge til at underskrive og datere den. Fax den derefter til: {FAX_INFO} ELLER send den til: {MAIL_INFO} ------------------------------ KLIP HER ------------------------------ Tilladelse til at Deltage på {SITENAME} Brugernavn: {USERNAME} Kodeord: {PASSWORD} Email: {EMAIL_ADDRESS} ICQ Nummer: {ICQ} AIM Adresse: {AIM} MSN Messenger: {MSN} Yahoo Messenger: {YIM} Webside: {WEB_SITE} Fra: {FROM} Stilling: {OCC} Interesser: {INTERESTS} JEG HAR LÆST INFORMATIONERNE MODTAGET FRA MIT BARN OG GIVER HERMED {SITENAME} TILLADELSE TIL, AT OPBEVARE DISSE INFORMATIONER. JEG FORSTÅR, AT DISSE INFORMATIONER KAN ÆNDRES NÅR SOM HELST VED INDTASTNING AF ET PASSWORD. JEG FORSTÅR, AT JEG NÅR SOM HELST, KAN BEDE OM, AT FÅ DISSE INFORMATIONER FJERNET FRA {SITENAME}. Forældre eller Værge (skriv dit navn her): _____________________ (underskriv her): __________________ Dato: _______________ ------------------------------ KLIP HER ------------------------------ Din konto vil blive aktiveret så snart administratoren, har modtaget den ovenstående form via fax eller traditionel post. Glem venligst ikke dit kodeord, da det er blevet krypteret i vores database og vi har ikke mulighed for, at udlevere det til dig. Skulle det dog ske, at du glemmer dit kodeord, kan du anmode om et nyt, som aktiveres på samme måde som denne konto. Tak fordi du registrerede hos os. {EMAIL_SIG}