acl_get('a_ranks')) { return; } $module['USER']['RANKS'] = basename(__FILE__) . $SID; return; } define('IN_PHPBB', 1); // Let's set the root dir for phpBB $phpbb_root_path = '../'; require($phpbb_root_path . 'extension.inc'); require('pagestart.' . $phpEx); // Do we have permission? if (!$auth->acl_get('a_ranks')) { trigger_error($user->lang['NO_ADMIN']); } // Check mode if (isset($_REQUEST['mode'])) { $mode = $_REQUEST['mode']; } else { // These could be entered via a form button if (isset($_POST['add'])) { $mode = 'add'; } else if (isset($_POST['save'])) { $mode = 'save'; } else { $mode = ''; } } // Process mode if ($mode != '') { if ($mode == 'edit' || $mode == 'add') { // // They want to add a new rank, show the form. // $rank_id = (isset($_GET['id'])) ? intval($_GET['id']) : 0; $s_hidden_fields = ''; if ($mode == 'edit') { if (empty($rank_id)) { trigger_error($user->lang['Must_select_rank']); } $sql = "SELECT * FROM " . RANKS_TABLE . " WHERE rank_id = $rank_id"; $result = $db->sql_query($sql); $rank_info = $db->sql_fetchrow($result); $db->sql_freeresult($result); $s_hidden_fields .= ''; } else { $rank_info['rank_special'] = 0; } page_header($user->lang['RANKS']); ?>

lang['RANKS']; ?>

lang['RANKS_EXPLAIN']; ?>

">
lang['RANKS']; ?>
lang['RANK_TITLE']; ?>:
lang['RANK_SPECIAL']; ?>: />lang['YES']; ?>    /> lang['NO']; ?>
lang['RANK_MINIMUM']; ?>:
lang['RANK_IMAGE']; ?>:
lang['RANK_IMAGE_EXPLAIN']; ?>
  ' : ''; ?>

lang['MUST_SELECT_RANK']); } if ($special_rank == 1) { $min_posts = -1; } // // The rank image has to be a jpg, gif or png // if ($rank_image != '') { if (!preg_match('#(\.gif|\.png|\.jpg|\.jpeg)$#is', $rank_image)) { $rank_image = ''; } } if ($rank_id) { $sql = "UPDATE " . RANKS_TABLE . " SET rank_title = '" . $db->sql_escape($rank_title) . "', rank_special = $special_rank, rank_min = $min_posts, rank_image = '" . $db->sql_escape($rank_image) . "' WHERE rank_id = $rank_id"; $message = $user->lang['RANK_UPDATED']; } else { $sql = "INSERT INTO " . RANKS_TABLE . " (rank_title, rank_special, rank_min, rank_image) VALUES ('" . $db->sql_escape($rank_title) . "', $special_rank, $min_posts, '" . $db->sql_escape($rank_image) . "')"; $message = $user->lang['RANK_ADDED']; } $db->sql_query($sql); $cache->destroy('ranks'); trigger_error($message); } else if ($mode == 'delete') { // Ok, they want to delete their rank $rank_id = (isset($_REQUEST['id'])) ? intval($_REQUEST['id']) : 0; if ($rank_id) { $sql = "DELETE FROM " . RANKS_TABLE . " WHERE rank_id = $rank_id"; $db->sql_query($sql); $sql = "UPDATE " . USERS_TABLE . " SET user_rank = 0 WHERE user_rank = $rank_id"; $db->sql_query($sql); $cache->destroy('ranks'); trigger_error($user->lang['RANK_REMOVED']); } else { trigger_error($user->lang['MUST_SELECT_RANK']); } } } page_header($user->lang['RANKS']); ?>

lang['RANKS']; ?>

lang['RANKS_EXPLAIN']; ?>

">sql_query($sql); if ($row = $db->sql_fetchrow($result)) { do { $row_class = ($row_class != 'row1') ? 'row1' : 'row2'; ?> sql_fetchrow($result)); } ?>
lang['RANK_IMAGE']; ?> lang['RANK_TITLE']; ?> lang['RANK_MINIMUM']; ?> lang['ACTION']; ?>
<?php echo $row['rank_title']; ?>  ">lang['EDIT']; ?> | ">lang['DELETE']; ?>