diff options
Diffstat (limited to 'phpBB/styles')
24 files changed, 43 insertions, 23 deletions
diff --git a/phpBB/styles/prosilver/style.cfg b/phpBB/styles/prosilver/style.cfg index f1a34bcf68..ed1790f802 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/style.cfg +++ b/phpBB/styles/prosilver/style.cfg @@ -21,8 +21,8 @@ # General Information about this style name = prosilver copyright = © phpBB Limited, 2007 -style_version = 3.1.7 -phpbb_version = 3.1.7 +style_version = 3.1.9 +phpbb_version = 3.1.9 # Defining a different template bitfield # template_bitfield = lNg= diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/mcp_topic.html b/phpBB/styles/prosilver/template/mcp_topic.html index c21b676370..e6978191de 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/mcp_topic.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/mcp_topic.html @@ -34,7 +34,7 @@ <fieldset id="display-panel" class="fields2" role="tabpanel"> <dl> <dt><label for="posts_per_page">{L_POSTS_PER_PAGE}{L_COLON}</label><br /><span>{L_POSTS_PER_PAGE_EXPLAIN}</span></dt> - <dd><input class="inputbox autowidth" type="number" min="0" name="posts_per_page" id="posts_per_page" size="6" value="{POSTS_PER_PAGE}" /></dd> + <dd><input class="inputbox autowidth" type="number" min="0" max="999999" name="posts_per_page" id="posts_per_page" value="{POSTS_PER_PAGE}" /></dd> </dl> <dl> <dt><label>{L_DISPLAY_POSTS}{L_COLON}</label></dt> @@ -73,7 +73,7 @@ <dl> <dt><label for="to_topic_id">{L_MERGE_TOPIC_ID}{L_COLON}</label></dt> <dd> - <input class="inputbox autowidth" type="number" min="0" size="6" name="to_topic_id" id="to_topic_id" value="{TO_TOPIC_ID}" /> + <input class="inputbox autowidth" type="number" min="0" max="999999" name="to_topic_id" id="to_topic_id" value="{TO_TOPIC_ID}" /> <a href="{U_SELECT_TOPIC}" >{L_SELECT_TOPIC}</a> </dd> <!-- IF TO_TOPIC_INFO --><dd>{TO_TOPIC_INFO}</dd><!-- ENDIF --> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/memberlist_view.html b/phpBB/styles/prosilver/template/memberlist_view.html index 8ecca49a60..a7439bc759 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/memberlist_view.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/memberlist_view.html @@ -36,11 +36,14 @@ <!-- IF S_USER_INACTIVE --><dt>{L_USER_IS_INACTIVE}{L_COLON}</dt> <dd>{USER_INACTIVE_REASON}</dd><!-- ENDIF --> <!-- IF AGE !== '' --><dt>{L_AGE}{L_COLON}</dt> <dd>{AGE}</dd><!-- ENDIF --> <!-- IF S_GROUP_OPTIONS --><dt>{L_USERGROUPS}{L_COLON}</dt> <dd><select name="g">{S_GROUP_OPTIONS}</select> <input type="submit" name="submit" value="{L_GO}" class="button2" /></dd><!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_non_contact_custom_fields_before --> <!-- BEGIN custom_fields --> <!-- IF not custom_fields.S_PROFILE_CONTACT --> <dt>{custom_fields.PROFILE_FIELD_NAME}{L_COLON}</dt> <dd>{custom_fields.PROFILE_FIELD_VALUE}</dd> <!-- ENDIF --> <!-- END custom_fields --> + <!-- EVENT memberlist_view_non_contact_custom_fields_after --> + <!-- EVENT memberlist_view_zebra_before --> <!-- IF S_USER_LOGGED_IN and S_ZEBRA --> <!-- IF U_REMOVE_FRIEND --> <dt> </dt> <dd class="zebra"><a href="{U_REMOVE_FRIEND}" data-ajax="zebra"><strong>{L_REMOVE_FRIEND}</strong></a></dd> @@ -55,6 +58,7 @@ <!-- ENDIF --> <!-- ENDIF --> <!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_zebra_after --> </dl> </div> @@ -71,6 +75,7 @@ <!-- IF U_EMAIL --><dt>{L_EMAIL_ADDRESS}{L_COLON}</dt> <dd><a href="{U_EMAIL}">{L_SEND_EMAIL_USER}</a></dd><!-- ENDIF --> <!-- IF U_PM --><dt>{L_PM}{L_COLON}</dt> <dd><a href="{U_PM}">{L_SEND_PRIVATE_MESSAGE}</a></dd><!-- ENDIF --> <!-- IF U_JABBER and S_JABBER_ENABLED --><dt>{L_JABBER}{L_COLON}</dt> <dd><a href="{U_JABBER}" onclick="popup(this.href, 750, 320); return false;">{L_SEND_JABBER_MESSAGE}</a></dd><!-- ELSEIF USER_JABBER --><dt>{L_JABBER}{L_COLON}</dt> <dd>{USER_JABBER}</dd><!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_contact_custom_fields_before --> <!-- BEGIN custom_fields --> <!-- IF custom_fields.S_PROFILE_CONTACT --> <dt>{custom_fields.PROFILE_FIELD_NAME}{L_COLON}</dt> @@ -81,6 +86,7 @@ <!-- ENDIF --> <!-- ENDIF --> <!-- END custom_fields --> + <!-- EVENT memberlist_view_contact_custom_fields_after --> <!-- IF S_PROFILE_FIELD1 --> <!-- NOTE: Use a construct like this to include admin defined profile fields. Replace FIELD1 with the name of your field. --> <dt>{PROFILE_FIELD1_NAME}{L_COLON}</dt> <dd>{PROFILE_FIELD1_VALUE}</dd> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/overall_header.html b/phpBB/styles/prosilver/template/overall_header.html index ff3a6c4100..adb8931210 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/overall_header.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/overall_header.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1" /> {META} <title><!-- IF UNREAD_NOTIFICATIONS_COUNT -->({UNREAD_NOTIFICATIONS_COUNT}) <!-- ENDIF --><!-- IF not S_VIEWTOPIC and not S_VIEWFORUM -->{SITENAME} - <!-- ENDIF --><!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} - <!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} - <!-- ENDIF -->{PAGE_TITLE}<!-- IF S_VIEWTOPIC or S_VIEWFORUM --> - {SITENAME}<!-- ENDIF --></title> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/pagination.html b/phpBB/styles/prosilver/template/pagination.html index 4680eaa175..88c67459c2 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/pagination.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/pagination.html @@ -7,7 +7,7 @@ <ul class="dropdown-contents"> <li>{L_JUMP_TO_PAGE}{L_COLON}</li> <li class="page-jump-form"> - <input type="number" name="page-number" min="1" maxlength="6" title="{L_JUMP_PAGE}" class="inputbox tiny" data-per-page="{PER_PAGE}" data-base-url="{BASE_URL|e('html_attr')}" data-start-name="{START_NAME}" /> + <input type="number" name="page-number" min="1" max="999999" title="{L_JUMP_PAGE}" class="inputbox tiny" data-per-page="{PER_PAGE}" data-base-url="{BASE_URL|e('html_attr')}" data-start-name="{START_NAME}" /> <input class="button2" value="{L_GO}" type="button" /> </li> </ul> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/posting_editor.html b/phpBB/styles/prosilver/template/posting_editor.html index 484ca341c4..f897bf7a3b 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/posting_editor.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/posting_editor.html @@ -164,7 +164,7 @@ <!-- IF S_TOPIC_TYPE_ANNOUNCE or S_TOPIC_TYPE_STICKY --> <dl> <dt><label for="topic_time_limit">{L_STICK_TOPIC_FOR}{L_COLON}</label></dt> - <dd><label for="topic_time_limit"><input type="number" min="0" max="999" name="topic_time_limit" id="topic_time_limit" size="3" maxlength="3" value="{TOPIC_TIME_LIMIT}" class="inputbox autowidth" /> {L_DAYS}</label></dd> + <dd><label for="topic_time_limit"><input type="number" min="0" max="999" name="topic_time_limit" id="topic_time_limit" value="{TOPIC_TIME_LIMIT}" class="inputbox autowidth" /> {L_DAYS}</label></dd> <dd>{L_STICK_TOPIC_FOR_EXPLAIN}</dd> </dl> <!-- ENDIF --> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/posting_poll_body.html b/phpBB/styles/prosilver/template/posting_poll_body.html index dcaec14a93..ee7100aded 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/posting_poll_body.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/posting_poll_body.html @@ -27,12 +27,12 @@ <dl> <dt><label for="poll_max_options">{L_POLL_MAX_OPTIONS}{L_COLON}</label></dt> - <dd><input type="number" min="0" max="999" name="poll_max_options" id="poll_max_options" size="3" maxlength="3" value="{POLL_MAX_OPTIONS}" class="inputbox autowidth" /></dd> + <dd><input type="number" min="0" max="999" name="poll_max_options" id="poll_max_options" value="{POLL_MAX_OPTIONS}" class="inputbox autowidth" /></dd> <dd>{L_POLL_MAX_OPTIONS_EXPLAIN}</dd> </dl> <dl> <dt><label for="poll_length">{L_POLL_FOR}{L_COLON}</label></dt> - <dd><label for="poll_length"><input type="number" min="0" max="999" name="poll_length" id="poll_length" size="3" maxlength="3" value="{POLL_LENGTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_DAYS}</label></dd> + <dd><label for="poll_length"><input type="number" min="0" max="999" name="poll_length" id="poll_length" value="{POLL_LENGTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_DAYS}</label></dd> <dd>{L_POLL_FOR_EXPLAIN}</dd> </dl> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/simple_header.html b/phpBB/styles/prosilver/template/simple_header.html index 80f7fd8ebf..3924aa29d9 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/simple_header.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/simple_header.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1" /> {META} <title>{SITENAME} • <!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} • <!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} • <!-- ENDIF -->{PAGE_TITLE}</title> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_gravatar.html b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_gravatar.html index b1076c2d14..130a7c2cca 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_gravatar.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_gravatar.html @@ -5,7 +5,7 @@ <dl> <dt><label for="avatar_gravatar_width">{L_GRAVATAR_AVATAR_SIZE}{L_COLON}</label><br /><span>{L_GRAVATAR_AVATAR_SIZE_EXPLAIN}</span></dt> <dd> - <label for="avatar_gravatar_width"><input type="text" name="avatar_gravatar_width" id="avatar_gravatar_width" size="3" value="{AVATAR_GRAVATAR_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> × - <label for="avatar_gravatar_height"><input type="text" name="avatar_gravatar_height" id="avatar_gravatar_height" size="3" value="{AVATAR_GRAVATAR_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> + <label for="avatar_gravatar_width"><input type="number" name="avatar_gravatar_width" id="avatar_gravatar_width" min="{AVATAR_MIN_WIDTH}" max="{AVATAR_MAX_WIDTH}" value="{AVATAR_GRAVATAR_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> × + <label for="avatar_gravatar_height"><input type="number" name="avatar_gravatar_height" id="avatar_gravatar_height" min="{AVATAR_MIN_HEIGHT}" max="{AVATAR_MAX_HEIGHT}" value="{AVATAR_GRAVATAR_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> </dd> </dl> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_remote.html b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_remote.html index a8f6135fb2..8e175623ac 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_remote.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_avatar_options_remote.html @@ -5,7 +5,7 @@ <dl> <dt><label for="avatar_remote_width">{L_LINK_REMOTE_SIZE}{L_COLON}</label><br /><span>{L_LINK_REMOTE_SIZE_EXPLAIN}</span></dt> <dd> - <label for="avatar_remote_width"><input type="text" name="avatar_remote_width" id="avatar_remote_width" size="3" value="{AVATAR_REMOTE_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> × - <label for="avatar_remote_height"><input type="text" name="avatar_remote_height" id="avatar_remote_height" size="3" value="{AVATAR_REMOTE_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> + <label for="avatar_remote_width"><input type="number" name="avatar_remote_width" id="avatar_remote_width" min="{AVATAR_MIN_WIDTH}" max="{AVATAR_MAX_WIDTH}" value="{AVATAR_REMOTE_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> × + <label for="avatar_remote_height"><input type="number" name="avatar_remote_height" id="avatar_remote_height" min="{AVATAR_MIN_HEIGHT}" max="{AVATAR_MAX_HEIGHT}" value="{AVATAR_REMOTE_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL}</label> </dd> </dl> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_pm_viewmessage_print.html b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_pm_viewmessage_print.html index 55d81b4e69..d431561834 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_pm_viewmessage_print.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/ucp_pm_viewmessage_print.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="robots" content="noindex" /> {META} <title>{SITENAME} • {PAGE_TITLE}</title> diff --git a/phpBB/styles/prosilver/template/viewtopic_print.html b/phpBB/styles/prosilver/template/viewtopic_print.html index f65f1ab542..919c9397e1 100644 --- a/phpBB/styles/prosilver/template/viewtopic_print.html +++ b/phpBB/styles/prosilver/template/viewtopic_print.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="robots" content="noindex" /> {META} <title>{SITENAME} • {PAGE_TITLE}</title> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/style.cfg b/phpBB/styles/subsilver2/style.cfg index 77cea1a55f..d728e27baf 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/style.cfg +++ b/phpBB/styles/subsilver2/style.cfg @@ -21,8 +21,8 @@ # General Information about this style name = subsilver2 copyright = © 2005 phpBB Limited -style_version = 3.1.7 -phpbb_version = 3.1.7 +style_version = 3.1.9 +phpbb_version = 3.1.9 # Defining a different template bitfield # template_bitfield = lNg= diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/mcp_topic.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/mcp_topic.html index 7d54510cee..c6a8236b20 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/mcp_topic.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/mcp_topic.html @@ -44,7 +44,7 @@ </tr> <tr> <td class="row1" nowrap="nowrap"><span class="gen">{L_MERGE_TOPIC_ID}</span></td> - <td class="row2" colspan="2"><input class="post" type="number" min="0" size="6" name="to_topic_id" value="{TO_TOPIC_ID}" /> <a href="{U_SELECT_TOPIC}">{L_SELECT_TOPIC}</a></td> + <td class="row2" colspan="2"><input class="post" type="number" min="0" max="999999" name="to_topic_id" value="{TO_TOPIC_ID}" /> <a href="{U_SELECT_TOPIC}">{L_SELECT_TOPIC}</a></td> </tr> <!-- IF TO_TOPIC_INFO --> <tr> @@ -57,7 +57,7 @@ </tr> <tr> <td class="row1" nowrap="nowrap"><span class="gen">{L_POSTS_PER_PAGE}</span><br /><span class="gensmall">{L_POSTS_PER_PAGE_EXPLAIN}</span></td> - <td class="row2" colspan="2"><input class="post" type="number" min="0" name="posts_per_page" size="6" value="{POSTS_PER_PAGE}" /></td> + <td class="row2" colspan="2"><input class="post" type="number" min="0" max="999999" name="posts_per_page" value="{POSTS_PER_PAGE}" /></td> </tr> <tr> <td class="cat" colspan="3" align="center"><span class="gensmall">{L_DISPLAY_POSTS}{L_COLON}</span> {S_SELECT_SORT_DAYS} <span class="gensmall">{L_SORT_BY}</span> {S_SELECT_SORT_KEY} {S_SELECT_SORT_DIR} <input class="btnlite" type="submit" name="sort" value="{L_GO}" /></td> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/memberlist_view.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/memberlist_view.html index 24e96c412c..731d2c8bca 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/memberlist_view.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/memberlist_view.html @@ -53,6 +53,7 @@ <td class="genmed" align="center">[ <a href="{U_SWITCH_PERMISSIONS}">{L_USE_PERMISSIONS}</a> ]</td> </tr> <!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_zebra_before --> <!-- IF S_USER_LOGGED_IN and S_ZEBRA --> <tr> <td class="genmed" align="center">[ @@ -66,6 +67,7 @@ ]</td> </tr> <!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_zebra_after --> </table> </td> <td class="row1"> @@ -129,6 +131,7 @@ <td><!-- IF U_JABBER --><a href="{U_JABBER}" onclick="popup(this.href, 550, 320); return false" class="imageset">{JABBER_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_JABBER -->{USER_JABBER_IMG}<!-- ENDIF --></td> </tr> <!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_contact_custom_fields_before --> <!-- BEGIN custom_fields --> <!-- IF custom_fields.S_PROFILE_CONTACT --> <tr> @@ -141,6 +144,7 @@ </tr> <!-- ENDIF --> <!-- END custom_fields --> + <!-- EVENT memberlist_view_contact_custom_fields_after --> </table> </td> <td class="row1"> @@ -162,6 +166,7 @@ <td><b class="genmed">{PROFILE_FIELD1_VALUE}</b></td> </tr> <!-- ENDIF --> + <!-- EVENT memberlist_view_non_contact_custom_fields_before --> <!-- BEGIN custom_fields --> <!-- IF not custom_fields.S_PROFILE_CONTACT --> <tr> @@ -170,6 +175,7 @@ </tr> <!-- ENDIF --> <!-- END custom_fields --> + <!-- EVENT memberlist_view_non_contact_custom_fields_after --> </table> </td> </tr> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/overall_header.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/overall_header.html index 7648edc35a..a4185785e3 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/overall_header.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/overall_header.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> {META} <title><!-- IF UNREAD_NOTIFICATIONS_COUNT -->({UNREAD_NOTIFICATIONS_COUNT}) <!-- ENDIF --><!-- IF not S_VIEWTOPIC and not S_VIEWFORUM -->{SITENAME} - <!-- ENDIF --><!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} - <!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} - <!-- ENDIF -->{PAGE_TITLE}<!-- IF S_VIEWTOPIC or S_VIEWFORUM --> - {SITENAME}<!-- ENDIF --></title> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_attach_body.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_attach_body.html index 8c70e4c831..67b3aaf3ea 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_attach_body.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_attach_body.html @@ -31,7 +31,7 @@ <tr> <td class="row1"><b class="genmed">{L_FILENAME}</b></td> - <td class="row2"><input type="file" name="fileupload" size="40" maxlength="{FILESIZE}" value="" class="btnfile" /></td> + <td class="row2"><input type="file" name="fileupload" maxlength="{FILESIZE}" value="" class="btnfile" /></td> </tr> <tr> <td class="row1"><b class="genmed">{L_FILE_COMMENT}</b></td> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_body.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_body.html index fd5ab9dd63..b984c9f96f 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_body.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_body.html @@ -336,7 +336,7 @@ <!-- IF S_TOPIC_TYPE_ANNOUNCE or S_TOPIC_TYPE_STICKY --> <tr> <td class="row1"><b class="genmed">{L_STICK_TOPIC_FOR}{L_COLON}</b><br /><span class="gensmall">{L_STICKY_ANNOUNCE_TIME_LIMIT}</span></td> - <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="topic_time_limit" size="3" maxlength="3" value="{TOPIC_TIME_LIMIT}" /> <b class="gen">{L_DAYS}</b> <span class="gensmall">{L_STICK_TOPIC_FOR_EXPLAIN}</span></td> + <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="topic_time_limit" value="{TOPIC_TIME_LIMIT}" /> <b class="gen">{L_DAYS}</b> <span class="gensmall">{L_STICK_TOPIC_FOR_EXPLAIN}</span></td> </tr> <!-- ENDIF --> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_poll_body.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_poll_body.html index 07cb6d527e..a18f319c1c 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_poll_body.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/posting_poll_body.html @@ -15,11 +15,11 @@ </tr> <tr> <td class="row1"><b class="genmed">{L_POLL_MAX_OPTIONS}{L_COLON}</b><br /><span class="gensmall">{L_POLL_MAX_OPTIONS_EXPLAIN}</span></td> - <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="poll_max_options" size="3" maxlength="3" value="{POLL_MAX_OPTIONS}" /></td> + <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="poll_max_options" value="{POLL_MAX_OPTIONS}" /></td> </tr> <tr> <td class="row1"><b class="genmed">{L_POLL_FOR}{L_COLON}</b></td> - <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="poll_length" size="3" maxlength="3" value="{POLL_LENGTH}" /> <b class="gen">{L_DAYS}</b> <span class="gensmall">{L_POLL_FOR_EXPLAIN}</span></td> + <td class="row2"><input class="post" type="number" min="0" max="999" name="poll_length" value="{POLL_LENGTH}" /> <b class="gen">{L_DAYS}</b> <span class="gensmall">{L_POLL_FOR_EXPLAIN}</span></td> </tr> <!-- IF S_POLL_VOTE_CHANGE --> <tr> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/simple_header.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/simple_header.html index 3abf89719f..2beeac2548 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/simple_header.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/simple_header.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> {META} <title>{SITENAME} • <!-- IF S_IN_MCP -->{L_MCP} • <!-- ELSEIF S_IN_UCP -->{L_UCP} • <!-- ENDIF -->{PAGE_TITLE}</title> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_gravatar.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_gravatar.html index b8840e0aab..9fb3f0e754 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_gravatar.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_gravatar.html @@ -6,8 +6,8 @@ <tr> <td class="row1" width="35%"><b class="genmed">{L_GRAVATAR_AVATAR_SIZE}{L_COLON}</b><br /><span class="gensmall">{L_GRAVATAR_AVATAR_SIZE_EXPLAIN}</span></td> <td class="row2"> - <input type="text" name="avatar_gravatar_width" id="avatar_gravatar_width" size="3" value="{AVATAR_GRAVATAR_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL} × - <input type="text" name="avatar_gravatar_height" id="avatar_gravatar_height" size="3" value="{AVATAR_GRAVATAR_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL} + <input type="number" name="avatar_gravatar_width" id="avatar_gravatar_width" min="{AVATAR_MIN_WIDTH}" max="{AVATAR_MAX_WIDTH}" value="{AVATAR_GRAVATAR_WIDTH}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL} × + <input type="number" name="avatar_gravatar_height" id="avatar_gravatar_height" min="{AVATAR_MIN_HEIGHT}" max="{AVATAR_MAX_HEIGHT}" value="{AVATAR_GRAVATAR_HEIGHT}" class="inputbox autowidth" /> {L_PIXEL} </td> </tr> </table> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_remote.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_remote.html index 50ebb9b93d..309b3f9836 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_remote.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_avatar_options_remote.html @@ -5,6 +5,6 @@ </tr> <tr> <td class="row1" width="35%"><b class="genmed">{L_LINK_REMOTE_SIZE}{L_COLON} </b><br /><span class="gensmall">{L_LINK_REMOTE_SIZE_EXPLAIN}</span></td> - <td class="row2"><input class="post" type="text" name="avatar_remote_width" size="3" value="{AVATAR_REMOTE_WIDTH}" /> <span class="gen">{L_PIXEL} × </span> <input class="post" type="text" name="avatar_remote_height" size="3" value="{AVATAR_REMOTE_HEIGHT}" /> <span class="gen">{L_PIXEL}</span></td> + <td class="row2"><input class="post" type="number" name="avatar_remote_width" min="{AVATAR_MIN_WIDTH}" max="{AVATAR_MAX_WIDTH}" value="{AVATAR_REMOTE_WIDTH}" /> <span class="gen">{L_PIXEL} × </span> <input class="post" type="number" name="avatar_remote_height" min="{AVATAR_MIN_HEIGHT}" max="{AVATAR_MAX_HEIGHT}" value="{AVATAR_REMOTE_HEIGHT}" /> <span class="gen">{L_PIXEL}</span></td> </tr> </table> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_pm_viewmessage_print.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_pm_viewmessage_print.html index fd5e390d83..624a6ea8ef 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_pm_viewmessage_print.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/ucp_pm_viewmessage_print.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="robots" content="noindex" /> <title>{SITENAME} :: {PAGE_TITLE}</title> diff --git a/phpBB/styles/subsilver2/template/viewtopic_print.html b/phpBB/styles/subsilver2/template/viewtopic_print.html index 9497fda121..53b38f414e 100644 --- a/phpBB/styles/subsilver2/template/viewtopic_print.html +++ b/phpBB/styles/subsilver2/template/viewtopic_print.html @@ -2,6 +2,7 @@ <html dir="{S_CONTENT_DIRECTION}" lang="{S_USER_LANG}"> <head> <meta charset="utf-8" /> +<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge"> <meta name="robots" content="noindex" /> <title>{SITENAME} :: {PAGE_TITLE}</title> |